Upozornění: Z důvodu nasazení nové verze e-shopu je vyžadováno jednorázové obnovení přihlašovacího hesla u registrovaných uživatelů.
SEZNAM AUTORIZOVANÝCH SERVISŮ
Zboží, u kterého je na území ČR zajišťován autorizovaný servis, je zákazníkovi doporučeno reklamovat přímo v těchto servisech. Smyslem přímé reklamace zákazníka je zjednodušení a urychlení celého reklamačního procesu. Toto doporučení se týká následujícího zboží:
Rychlá navigace
A
ACER
Acer Czech Republic s.r.o.
Servisní centrum
CTPark Brno
Tuřanka 110
627 00 Brno-Slatina
e-mail: service_brno@acer-euro.com
www: www.acer.com/ac/cs/CZ/content/service-center
Telefon: 531 027 777 (Česká republika), 233 331 027 (Slovensko)
Otevírací doba pro osobní vyzvednutí nebo doručení: Pondělí – Pátek 8:00 – 16:30 (mimo státní svátky).
Co je potřeba k reklamaci: telefonické zalogování zakázky přímo s operátorem servisního střediska + nákupní doklad
Pozáruční servis ACER Vážení zákazníci, pozáruční servis produktů ACER je naší firmou taktéž zajišťován. Opravy jsou prováděny výhradně v autorizovaném servisním středisku za použití originálních náhradních dílů. Cenu pozáruční opravy, včetně ceny náhradních dílů jsme Vám schopni sdělit do cca. 5 - 7 dnů od data přijetí zakázky u nás.
AOC (MONITORY)
Asupport s.r.o.
Poděbradská 777/9a
190 00 Praha 9
Tel: 272 188 300
email: praha@asupport.cz
www: www.asupport.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu
ALCATEL
BRITEX-CZ, s.r.o.
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
tel.: 312 242 415
e-mail: mobil@britex.cz
www: http://www.britex.cz
Otevírací doba: Po - Pá: 9.00 - 13:00, 13:30 - 17:30 hod
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu
APC
Zákazníci, kteří mají problémy s produkty APC, by se měli pokusit vyřešit tyto problémy pomocí procesu eskalace problému k technické podpoře společnosti APC.
- Podívejte se na řešení na stránce APC Znalostní báze technické podpory
- Kontaktujte technickou podporu společnosti APC on-line
- Kontaktujte technickou podporu společnosti APC telefonicky
Více informací najdete na této internetové stránce
tel.: 382 766 333 volba 3
www: www.apc.com/cz/cs/support
APPLE
Český Servis, a.s.
Barrandova 409
143 00 Praha 4 - Modřany
tel.: 800 111 155
e-mail: praha@ceskyservis.cz
www: http://www.ceskyservis.cz
Kopie nákupního dokladu a dodací list s uvedeným sériovým číslem
ASUS (NOTEBOOKY, MONITORY, SÍŤOVÉ PRVKY)
ASUS Czech
tel.: 552 302 313 od Pondělí do Pátku mezi 08:00 a 17:00
e-mail: reklamace@asus.com.tw
www: ASUS - najít servisní středisko
Co je potřeba k reklamaci: pro reklamaci prosím vyplňte tento formulář + přiložte nákupní doklad
B
BENQ
Asupport s.r.o.
Koněvova 65
130 00 Praha 3
tel.: 272 188 300, 261 216 829
e-mail: praha@asupport.cz
www: http://www.asupport.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu
BLACKBERRY
BRITEX-CZ, s.r.o.
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
tel.: 312 242 415
e-mail: mobil@britex.cz
www: http://www.britex.cz
Otevírací doba: Po - Pá: 9.00 - 13:00, 13:30 - 17:30 hod
C
CANON (TISKÁRNY, SKENERY)
Český Servis, a.s.
Barrandova 409
143 00 Praha 4 - Modřany
tel.: 800 111 155
e-mail: praha@ceskyservis.cz
www: http://www.ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon + kopie nákupního dokladu
CANON (FOTOAPARÁTY A OBJEKTIVY)
AWH Servis
Vinohradská 100
130 00 Praha 3
tel.: 222 721 525
www: http://www.awh.cz
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon (malý formát) + kopie nákupního dokladu
CATERPILLAR (GSM)
VSP DATA a.s. - TechZone
Jateční 1530/33
170 00 Praha 7 - Holešovice
Po - Ne 08:00 - 20:00
tel.: 731 687 922
e-mail.: cat@vspdata.cz
www: https://www.vspdata.cz/servis/caterpillar
VSP DATA a.s.
Areál Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Po - Pá 08:00 - 16:00
tel.: 381 489 800
e-mail.: cat@vspdata.cz
www: https://www.vspdata.cz/servis/caterpillar
Co je potřeba k reklamaci: Kopie nákupního dokladu
D
D-LINK
SIL Eastern Europe a.s.
Těšínská 1970/56
710 00 Ostrava - Slezská Ostrava
tel.: 596 253 677, 596 253 670
www: http://www.sil.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka
DELL
Záruční závady zařízení je nutné nahlásit na lince technické podpory: 225 772 727 (od 8:00 do 18:00)
Více informací na: support.euro.dell.com
E
EIZO
- Zajišťuje záruční a pozáruční servis monitorů EIZO v ČR a SK
- Poskytuje odborné konzultace
- Provádí měření a kalibrace monitorů
Meteor Centre Office Park "B"
Sokolovská 100/94
186 00 Praha 8
tel.: 844 111 136 (modrá linka)
e-mail: miroslav.svec@eizo.com
www: www.eizo.cz/podpora-a-servis/opravy
Otevřeno - příjem a výdej zakázek Po – Pá 9:00 – 17:00
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka
EMGETON
Bell Technology spol. s r.o.
VGP Park Horní Počernice - Hala D1
F.V. Veselého 2635/15
193 00 Praha 20
e-mail: servis.centrum@bell-technology.cz
www: www.emgeton.com
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka
EPSON
VSP DATA a.s. - TechZone
Jateční 1530/33
170 00 Praha 7 - Holešovice
tel.: 731 687 924
email: epson@vspdata.cz
www: www.vspdata.cz/servis/epson
VSP DATA, a.s.
Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
tel: 381 489 111
email: epson@vspdata.cz
www: www.vspdata.cz/servis/epson
VSP DATA, a.s.
Údolní 2188
390 64 Tábor
tel: 381 489 169
email: epson@vspdata.cz
www: www.vspdata.cz/servis/epson
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka
EVOLVEO
Záruční opravy a technickou podporu výrobků Evolveo nově vyřízuje:
Abacus Electric, s.r.o.
č.p. 2
370 01 Planá
e-mail: servis@evolveo.com
www: www.abacus.cz/helpdesk-podpora
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka. Zásilku viditelně označte textem Reklamace Evolveo
F
FELLOWES
Servis poskytují tyto Fellowes autorizovaná servisní místa:
PALA, s.r.o.
Vintrovna 199/9
664 41 Popůvky
e-mail: servis@pala.cz
www: www.pala.cz/info/servis-stroju
Micos, s.r.o.
Vápenice 17
796 01 Prostějov
tel.: 582 307 814
e-mail: libor.mrtvy@micos.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka
FUJIFILM
FUJIFILM Europe GmbH
U nákladového nádraží 1949/2
130 00 Praha 3
e-mail: dcservice@fujifilm.cz
Způsobilost provedení bezplatné - záruční opravy prokazuje zákazník originálem dokladu o koupi
FUJITSU-SIEMENS
Český Servis, a.s.
Barrandova 409
143 00 Praha 4 - Modřany
tel.: 800 111 155
e-mail: praha@ceskyservis.cz
www: www.ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka
G
GENIUS
FIXIT – PPL Depo Ostrava
Františka a Anny Ryšových 1168/21
709 99 Ostrava Svinov - Dubí
e-mail: logitech@fixit-service.com
www: rma.fixit-service.com
Koncový zákazník může reklamovat zařízení přímo. Na stránkách http://rma.fixit-service.com/add je potřeba zaregistrovat reklamaci. Následně po akceptaci servisem vytisknout a nalepit etiketu na balík a doručit zásilku do terminálu PPL/UPS, který byl zvolen v průběhu registrace reklamace.
Co je potřeba k reklamaci: Kopie nákupního dokladu
GIGABYTE (TELEFONY)
VSP DATA a.s.
Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
tel.: +420 381 489 801
e-mail: gsmservis@vspdata.cz
www: www.vspdata.cz
H
HEWLETT-PACKARD
Reklamace, které uplatní zákazník do 30 dnů od data prodeje výrobku, jsou řešeny výměnou obchodní cestou přes nás jako prodejce. Teprve až po uplynutí této lhůty se řeší reklamace přímo s autorizovaným servisem níže:
Nejbližší autorizovaný servis lze dohledat na této stránce: https://support.hp.com/cz-cs/help/service-center
HP Inc. servisní středisko - SWISS CZ s.r.o. (sběrné místo oprav)
Hvězdova 1734/2c (stanice metra "C" - Pankrác)
14000 Praha
Telefon: +420 5816 94 000
WWW: https://www.swissit.cz
Podporované produkty: Firemní počítač, Firemní tiskárna, Uživatelský počítač, Uživatelská tiskárna, Tiskárny Samsung
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Standardní doprava kurýrem – zdarma pro všechny záruční opravy
tel.: 581 694 000
e-mail: hp@swissit.cz
www: www.swissit.cz/hp-inc/
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka
VSP DATA a.s.
areál Service Park a.s.
Průmyslová 1181
Sezimovo Ústí II
Standardní doprava kurýrem – zdarma pro všechny záruční opravy
tel.: 381 489 169
e-mail: hp@vspdata.cz
www: https://www.vspdata.cz/servis/hp
Pouze modelové řady HP OMEN, HP Pavilion, HP OMEN, HP Gaming, HP ENVY, HP Slim, HP Pavilion Gaming, HP Chromebook, HP Victus, HP Spectre, HP Stream
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka
HUAWEI
BRITEX-CZ, s.r.o.
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
tel.: 312 242 415
e-mail: mobil@britex.cz
www: http://www.britex.cz
Otevírací doba: Po - Pá: 9.00 - 13:00, 13:30 - 17:30 hod
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka
I
I-TEC
i-tec Technologies s.r.o.
Teslova 2
702 00 Ostrava
tel.: 737 245 833, 735 750 450 (pondělí – pátek: 08:00 – 16:00)
e-mail: support@itecproduct.com
www: i-tec.cz/technicka-podpora/servis-a-reklamace
Co je potřeba k reklamaci: pořizovací doklad, zadání RMA na webu: i-tec.cz/technicka-podpora/reklamacni-formular/
IIYAMA
SIL Servis Partner, a.s.
Těšínská 1970/56
710 00 Ostrava - Slezká Ostrava
tel.: 596 253 677
www: http://www.sil.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu
IGET
Intelek, s.r.o.
Ericha Roučky 1291/4
627 00 Brno
tel. 533 338 899
e-mail: reklamace@intelek.eu
www: reklamace.intelek.cz
Co je potřeba k reklamaci: registrace na www, prodejní doklad. Vyplňte také Záruční kartu (pokud je u zboží přiložena)
INTEL
Výrobky Intel se reklamují přímo u výrobce, který v rámci nadstandardních záručních podmínek zboží obratem mění za nové. Reklamaci je zapotřebí zaregistrovat na webu výrobce: https://supporttickets.intel.com/s, kde je potřeba kliknout na Create a Support Ticket a následně se zaregistrovat/přihlásit k Intel účtu.
Po následném vyzvednutí vadného zboží Intel odešle na stejnou adresu nový kus.